Jak to działa?
Funkcje
Cennik
Pobierz
Zarządzanie usługą
Blog
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę mieć zainstalowaną aplikację Bezpieczne Dziecko w Sieci również na urządzeniu dziecka?
Czy do konfiguracji potrzebny jest numer telefonu dziecka?
Jak utworzyć profil dziecka?
Jak połączyć telefon dziecka z telefonem rodzica?
Co zrobić, gdy skanowanie kodu QR nie działa?
Jak ustawić limit łączny na korzystanie z telefonu (np. 60 minut dziennie)?
Czy mogę ustawić limit czasu tylko na korzystanie z internetu?
Dlaczego nie widzę w zakładce "Odwiedzane strony" adresów, choć wiem, że dziecko je odwiedzało?
Jak włączyć funkcję AntyHejt?
Dlaczego przy aktywacji AntyHejt pojawia się komunikat o błędnej dacie urodzenia?
Czy mogę ustawić limit czasu dla całego urządzenia z systemem iOS?
Jak mogę zresetować PIN lub hasło, jeśli zapomniałem danych logowania?
Czy mogę ustawić limity czasowe dla konkretnych aplikacji, np. TikTok lub YouTube?
Co zrobić, jeśli skanowanie kodu QR lub logowanie na telefonie dziecka wciąż nie działa?
Czy mogę ustawić różne limity dla różnych dni tygodnia?
Jak włączyć monitorowanie wyszukiwanych treści w przeglądarkach?
Czy aplikacja działa na telefonach z Androidem i iOS?
Jak przywrócić aplikację do ustawień początkowych i skonfigurować ją od nowa?
Jak działa wykrywanie hejtu (AntyHejt) w wiadomościach i mediach społecznościowych?
Czy aplikacja działa na wielu urządzeniach jednocześnie, jeśli mam więcej niż jedno dziecko?
Czy dziecko może w łatwy sposób odinstalować lub wyłączyć aplikację?
Czy mogę tymczasowo wyłączyć wszystkie limity, np. podczas wakacji lub weekendu?
Dlaczego nie widzę powiadomień w aplikacji rodzica, mimo że dziecko korzysta z urządzenia?
Czy będę miał bezpośredni wgląd w to, co moje dziecko robi na telefonie?
Czy ta aplikacja jest darmowa?
W jaki sposób mogę wyłączyć daną usługę?
Jak mogę skontaktować się z pomocą techniczną?